Сказано, що слід брати усну традицію кама за основу, а терма використовувати як оздоблення
8.
Чоклінґ Терсар
Сказано, що слід брати усну традицію кама за основу, а терма використовувати як оздоблення. У термах Чоґ’юра Лінґпи всі практики кама також відкриті і як терма. Це одна з особливих якостей цих терма. 16й Кармапа побачив, що Тулку Урґ’єн був Чоґ’юром Лінґпою власною персоною. Це я почув від самого Кармапи й вважаю, що цей факт є дійсною частиною життєпису мого батька. Саме від такого майстра я одержав посвяту та усну передачу на весь Чоклінґ Терсар, і одночасно від передав те саме чотирьом регентам Кармапи…
Сказано, що слід брати усну традицію кама за основу, а терма використовувати як оздоблення. У термах Чоґ’юра Лінґпи всім практики кама також відкриті і як терма. І Ділґо К’єнце Рінпоче, і мій покійний батько, Тулку Урґ’єн Рінпоче, говорили мені, що це одна з особливих якостей цих терма в тому сенсі, що нам не потрібно послуговуватися терма, які відкрили раніше.
Тулку Урґ’єна вважали перевтіленням великого майстра Ґуру Чованґа. Ба більше, якось під час посвяти довголіття, яку він давав 16му Кармапі в печері Асура, проявився нектар і, випивши його частину, Кармапа побачив, що Тулку Урґ’єн був першим Чоґ’юром Лінґпою власною персоною. Це я почув від самого Кармапи й вважаю, що цей факт є дійсною частиною життєпису мого батька. Саме від такого майстра я одержав посвяту та усну передачу на весь Чоклінґ Терсар, і одночасно від передав те саме чотирьом регентам Кармапи. Також у цей час він дав мені усні настанови на Сердечну Сутність Самантабгадри. Цю лінію я перейняв від свого батька.
(дозвіл на публікацію люб’язно надав Його Превелебність Чоклінґ Рінпоче)
“Лотосовий океан”
“Зернята неперевершеної Дгарми”
Чоклінґ Рінпоче
Мінґ’юр Девей Дордже
Четвертий Чикей Чоґ’юр Лінґпа
Із оригіналом публікації англійською мовою можна ознайомитися тут.