Курс із Трінлє Ньїнґпо – Йоґи сутнісних Діянь з циклу “Звершення пробудженого Серця Ґуру – практика, що усуває всі перешкоди”

Курс із Трінлє Ньїнґпо – Йоґи сутнісних Діянь з циклу "Звершення пробудженого Серця Ґуру - практика, що усуває всі перешкоди". Лопон Карма Шераб. 11-20 жовтня, Київ

Садгана Трінлє Ньїнґпо – це практика мандали Ґуру Рінпоче Падмасамбгави з 12-ма проявами, яку великий йоґін Індії й Тибету явив своїм найближчим учням у Тибеті, в монастирі Сам’є, на прохання Єше Цог’ял. Цю садгану Падмасамбгава заповідав практикувати саме у наші часи, коли з’явилося багато перепон у практиці на шляху до Звільнення. Весь цикл практик Тхуґдруб Барчє Кюнсел, до якого входить Трінлє Ньїнґпо, за наказом Ґуру Рінпоче було сховано Єше Цог’ял і відкрито великим тертоном Чокґ’юром Лінґпою лише у 19 столітті як тéрму землі.

Якщо дуже коротко окреслити основні переваги цієї практики, то це, перш за все, – живі відчутні благословення Ґуру Рінпоче, які отримує кожен щирий практикуючий – і це є перевагою короткої традиції передання. Для відданих учнів ця практика повністю усуває усі без винятку перешкоди, і приводить до повного Просвітлення. У мандалі Тхуґдруб Барчє Кюнсел – 12 еманацій Ґуру Рінпоче у мирних та гнівних формах. У контексті Трьох Коренів (Ґуру, Їдама і Дакіні) Трінлє Ньїнґпо є одночасно практикою і Ґуру, і Їдама.

Навчальний план:

докладне пояснення порядку та стадій виконання садгани;
вивчення мелодій виконання, мудр та використання музичних інструментів;
вивчення облаштування вівтарю;
пояснення офіри учти;
вивчення короткої щоденної практики;
вивчення офіри очищуючого диму (санґу) та їжі (білого суру);
вивчення мудр ритуалу Нґаксо.
Навчання буде проходити так, як це відбувається у монастирському коледжі у Катманду, і завершиться оригінальним веселим іспитом. Усі учасники іспиту отримають відповідний сертифікат. Іспит можна складати всім бажаючим.

Розклад

Ми запланували зайняття, щоб було зручно відвідувати курс не у робочий час. У будні дні з 19 до 21 години, а у вихідні з 10 до 13 і з 15 до 18 години. Попередній детальний розклад можна завантажити або переглянути тут https://gomdeua.org/ukraineoct2019schedule/

Адреса

Київ, провулок Алли Горської, 5, клуб “Наш Формат”.

РЕЄСТРАЦІЯ

Увага, реєстрація є обов’язковою. Тут ви можете обрати свій курс та зазначити розмір свого оргвнеску. Перейдіть за цим посиланням https://forms.gle/QZrtHABs8DVhdb57A

Організаційний збір

Ньондро 1000 грн

Трінлє Ньїнґпо 1600 грн

Санґтік Пурпа 1400 грн

Весь семінар (всі 3 курси) 3500 грн

Окрема сесія – 200 грн

Ця плата є обов’язковою та потрібна, щоб покрити витрати, пов’язані із подорожжю та проживанням Лопона та перекладача. Завдяки членам громади Gomde Family і Gomde Patrons стало можливе зменшення оргвнеску для пільгових категорій.

Усі, хто має матеріальні складнощі, можуть скористатися знижкою 50%.

Воїни АТО та пенсіонери можуть сплатити оргвнесок у довільному розмірі.

Члени Ранґджунґ Єше Family&Patrons можуть скористатися знижкою 20%.

ПЕРЕКАЗУЮЧИ ОРГВНЕСОК –  у коментарі до платежу вкажіть своє прізвище та ім’я, яке ви вказували при реєстрації!

Спонсорство та підтримка

Звертаємося до щедрих і небайдужих людей допомогти провести цю подію якнайкраще. Ви можете це зробити просто зараз, приєднавшись до одного із кіл відповідальних членів громади Family або Patrons, або просто зробити разову пожертву.

Детальніше про Gomde Family&Patrons тут https://gomdeua.org/gomde-family-%d1%96-gomde-patrons/

Посилання для разових благодійних пожертв

https://www.liqpay.ua/en/checkout/i74404396394

Перекази через Приват24 

За назвою організації «Ранґджунґ Єше Україна ГО» або за реквізитами ЄДРПОУ/ДРФО 40982572 чи за рахунком № 26007052630266.

Про Лопона Карму Шераба

Лопон Карма Шераб народився у Джумлі, що на північному заході Непалу. У віці 9-ти років він приїхав до Катманду, аби стати монахом у монастирі Ка-Ньїнґ Шедруб Лінґ, розташованому поблизу священної ступи Боднатх. Там він отримав обітниці прихистку від К’ябдже Чок’ї Ньїми Рінпочє та К’ябдже Чоклінґа Рінпочє, які очолюють цей монастир.

У підлітковому віці Карма Шераб отримав обітниці ґєцула (базові обітниці монаха-новачка) від К’ябдже Дабсанґа Рінпочє, а згодом — і повні обітниці ґєлонґа (монаха-бгікшу) — від К’ябдже Тенґа Рінпочє.

У 1998 році Карма Шераб розпочав навчання у монастирському коледжі “Вища Шедра Санґ’є Єше”. Впродовж 9 років він навчався у традиційний спосіб, вивчаючи та розмірковуючи над буддійськими текстами Сутраяни та Мантраяни, а також вивчаючи загальні науки.

У 2007 році він завершив навчання у шедрі та отримав звання Лопона (академічний ступінь, що відповідає рівню магістра). Відтоді Карма Шераб викладає монахам “Вищої Шедри Санґ’є Єше” та міжнародній громаді студентів “Ранґджунґ Єше Інституту”. Зокрема, у монастирському коледжі Лопон Карма Шераб викладає такі тексти як “Слова мого всеблагого вчителя”, “Дорогоцінна прикраса звільнення”, “37 практик бодгісаттв”. Також він навчає юних монахів граматиці тибетської мови, мистецтву співів, послідовності виконання садган і ритуалів, грі на музичних інструментах та мудрам.

Не зважаючи на інтенсивний викладацький розклад, Лопон Карма Шераб також виконує обов’язки майстра співів (тиб. умдзе), тобто є заспівувачем під час ритуальних церемоній (пудж) у монастирі. Роль умдзе є надзвичайно важливою та відповідальною, адже вимагає досконалого знання послідовності виконання садгани та усіх супутніх ритуалів. Для того, аби бути умдзе, потрібно не лише мати гарний голос і пам’ятати все різноманіття мелодій, але й майстерно координувати взаємодію дордже лопона (ваджрового майстра), чопонів (майстрів ритуалів) та монахів, які грають на різних музичних інструментах. Своїми головними вчителями у мистецтві умдзе Карма Шераб вважає Ламу Цультріма Занґпо та Ламу Тензіна Занґпо.

Інформація та запитання

info@gomdeua.org

‹ До Подій Back To Top